Fredag 07.10.22

Endnu en gang forsøgte vi at flyve til Pokhara, men vi skulle først flyve kl. 14.20, så vi tog til et tempel som vi havde set før, Boudha Stupa. Vi kørte derefter til en restaurant for at få frokost inden vi skulle ud i lufthavnen. Det havde været virkelig godt vejr indtil da, men da vi nåede lufthavnen begyndte det at regne igen. Flyene fra i morges var først begyndt at lette så vores afgang blev flyttet til kl. 16.00. Langt om længe blev vi transporteret i bus ud til flyet – men men men. Vi måtte først ikke gå ud af bussen for at komme ombord og derefter blev afgangen sgu aflyst så vi blev bare kørt tilbage til afgangshallen igen. En af vores rejsefæller kunne lige pludselig ikke finde sit boardingpas så hun måtte i første omgang blive i terminalen, og hun nåede ikke ud med en bus før det alligevel blev aflyst. Vi kørte endnu engang tilbage til hotellet, og fik lækre drinks og fantastisk aftensmad. Vi kan intet stille op så vi kan lige så godt prøve at hygge os.

I morgen står vi op kl.04.30 og kører i firehjulstrækkere til Pokhara. Vi håber at vejen er god.